Maqolalar

PR strategiyasini ishlab chiqish 16 May 2025PR strategiyasini ishlab chiqish

Nima uchun kompaniya yoki tashkilot uchun PR strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish muhim, uni qanday ishlab chiqish kerak va bu jarayonda qanday tez-tez xatolar yuz beradi.

MVP mahsuloti 09 May 2025MVP mahsuloti

MVP haqida batafsil: bu nimani anglatadi, bunday mahsulotni sinovdan o'tkazish qanday ishlaydi va misollar bilan – minimal hayotiy mahsulotni ishga tushirishda marketing xatolaridan qanday qochish kerak.

Agile metodologiyasi 30 Aprel 2025Agile metodologiyasi

Agile metodologiyasining tamoyillari nima-bizning sharhimizda: metodologiyaning asosi qanday maqsadlar, u qanday turlarga bo'linadi va ushbu boshqaruv usuli qaysi loyihalar uchun mos keladi.

Reklama ijodkorlarini yaratish 25 Aprel 2025Reklama ijodkorlarini yaratish

Reklama ijodkorlarining rivojlanishi haqida - siz bizning sharhimizdan bilib olasiz: KREo nima uchun kerak, turlari, qaysi birini tanlash yaxshiroq – rasm yoki video va ularni samarali marketing vositasiga aylantiradigan narsa.

Qo'ng'iroqlarni kuzatish tizimlari 18 Aprel 2025Qo'ng'iroqlarni kuzatish tizimlari

Qo'ng'iroqni kuzatish xizmati qanday ishlaydi, statik va dinamik o'rtasidagi farq nima, metrikani qanday ulash va sozlash kerak.

Reklama geotargetingi 11 Aprel 2025Reklama geotargetingi

Maqsadli sozlash asosida geomarketingdan foydalanish bo'yicha misollar bilan batafsil gaplashamiz: u qanday ishlaydi, geotargeting qaysi holatda samarali va undan qanday foydalanish kerak.



Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.