Maqolalar
16 May 2025PR strategiyasini ishlab chiqish
Nima uchun kompaniya yoki tashkilot uchun PR strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish muhim, uni qanday ishlab chiqish kerak va bu jarayonda qanday tez-tez xatolar yuz beradi.
09 May 2025MVP mahsuloti
MVP haqida batafsil: bu nimani anglatadi, bunday mahsulotni sinovdan o'tkazish qanday ishlaydi va misollar bilan – minimal hayotiy mahsulotni ishga tushirishda marketing xatolaridan qanday qochish kerak.
30 Aprel 2025Agile metodologiyasi
Agile metodologiyasining tamoyillari nima-bizning sharhimizda: metodologiyaning asosi qanday maqsadlar, u qanday turlarga bo'linadi va ushbu boshqaruv usuli qaysi loyihalar uchun mos keladi.
25 Aprel 2025Reklama ijodkorlarini yaratish
Reklama ijodkorlarining rivojlanishi haqida - siz bizning sharhimizdan bilib olasiz: KREo nima uchun kerak, turlari, qaysi birini tanlash yaxshiroq – rasm yoki video va ularni samarali marketing vositasiga aylantiradigan narsa.
18 Aprel 2025Qo'ng'iroqlarni kuzatish tizimlari
Qo'ng'iroqni kuzatish xizmati qanday ishlaydi, statik va dinamik o'rtasidagi farq nima, metrikani qanday ulash va sozlash kerak.
11 Aprel 2025Reklama geotargetingi
Maqsadli sozlash asosida geomarketingdan foydalanish bo'yicha misollar bilan batafsil gaplashamiz: u qanday ishlaydi, geotargeting qaysi holatda samarali va undan qanday foydalanish kerak.