Maqolalar

Nima uchun kompaniya yoki tashkilot uchun PR strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish muhim, uni qanday ishlab chiqish kerak va bu jarayonda qanday tez-tez xatolar yuz beradi.

MVP haqida batafsil: bu nimani anglatadi, bunday mahsulotni sinovdan o'tkazish qanday ishlaydi va misollar bilan – minimal hayotiy mahsulotni ishga tushirishda marketing xatolaridan qanday qochish kerak.

Agile metodologiyasining tamoyillari nima-bizning sharhimizda: metodologiyaning asosi qanday maqsadlar, u qanday turlarga bo'linadi va ushbu boshqaruv usuli qaysi loyihalar uchun mos keladi.

Reklama ijodkorlarining rivojlanishi haqida - siz bizning sharhimizdan bilib olasiz: KREo nima uchun kerak, turlari, qaysi birini tanlash yaxshiroq – rasm yoki video va ularni samarali marketing vositasiga aylantiradigan narsa.

Qo'ng'iroqni kuzatish xizmati qanday ishlaydi, statik va dinamik o'rtasidagi farq nima, metrikani qanday ulash va sozlash kerak.

Maqsadli sozlash asosida geomarketingdan foydalanish bo'yicha misollar bilan batafsil gaplashamiz: u qanday ishlaydi, geotargeting qaysi holatda samarali va undan qanday foydalanish kerak.