16 May 2025

PR strategiyasini ishlab chiqish

Kompaniyaning maqsadli auditoriya bilan aloqasini rivojlantirishning uzoq muddatli rejasi PR strategiyasiga asoslanadi. Shuni yodda tutish kerakki, CA nafaqat kompaniyaning mijozlari – PR strategiyasiga kelsak, bu investorlar, davlat va umuman jamiyatdir. Ko'pincha PR strategiyasi marketing va reklama reklama bilan noto'g'ri aralashtiriladi-yuqori savdoni ta'minlash uchun mo'ljallangan va PR-bu kompaniya yoki brendning keng auditoriyaga, hatto xizmatlardan foydalanmaydiganlar orasida ham ijobiy imidjini shakllantirish. Bizning sharhimiz kompaniya yoki tashkilot uchun PR strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish nima uchun muhimligini, uni qanday ishlab chiqishni va bu jarayonda qanday tez-tez xatolarga yo'l qo'yilishini bilib oladi.

PR strategiyasi nima uchun

Har qanday kompaniya yoki loyiha uchun PR strategiyasining asosiy vazifasi ularning jamoatchilik nazarida qanday ko'rinishini aniqlashdir. Qisqartma jamoatchilik bilan aloqalar – jamoatchilik bilan aloqalar degan ma'noni anglatadi.

Aniq va faol PR strategiyasi maqsadni amalga oshirish uchun mavjud resurslardan iloji boricha samarali foydalangan holda ustuvorliklarga e'tibor qaratish imkonini beradi.

Asosiy vazifalarni ta'kidlaymiz:

  • Yuqori darajadagi tan olish;
  • Imidj va obro ' - e'tiborni yaxshilash;
  • CA bilan tushunarli tilda aloqa qilish;
  • Mijozlar bilan aloqalarni mustahkamlash;
  • Media bilan ishlashni rejalashtirish;
  • Investorlarni jalb qilish.

PR strategiyasining muhim vazifasi auditoriya bilan aloqa qilishdir. Bu sizga paydo bo'lgan mish-mishlar va salbiy ma'lumotlarga tezda javob berishga, ularni rad etishga imkon beradi.

Bu qiziq: tasvirni rejalashtirish yirik kompaniyalarga ko'proq xosdir, degan noto'g'ri tushuncha. Tahlillar shuni ko'rsatadiki, bu uzoq muddatli rejalashtirish tarafdorlarining maksimal sonini o'z ichiga olgan kichik biznesdir.

PR strategiyasi nima uchun

PR strategiyasining tarkibiy qismlari belgilangan maqsadlarga, ajratilgan byudjetga bog'liq. Bunday vazifalar ro'yxatiga ko'pincha quyidagilar kiradi:

  • Kompaniya uchun foydali bo'lgan fikr rahbarlari va jurnalistlarni topish;
  • Tomoshabinlar bilan muloqot qilish usullarini tanlash;
  • Press-reliz shablonlari va qoidalarining ta'riflari;
  • Kompaniya va uning asosiy shaxslarini namoyish etadigan tadbirlar rejasini ishlab chiqish;
  • Rejani ishlab chiqish bilan kompaniyaning onlayn mavjudligi ustida ishlash;
  • Kompaniya haqida salbiy ma'lumotlar bilan ishlash uchun vositalarni ishlab chiqish.

Muvaffaqiyatli PR strategiyasi uchun kompaniyaning birinchi shaxslarini ushbu ishga jalb qilish juda muhim, ayniqsa bu xususiy biznes uchun to'g'ri keladi. Shu sababli, egasi tomonidan brend va kompaniyani rivojlantirish istiqbollarini ko'rish tufayli maksimal samaradorlikka erishiladi.

PR strategiyasini ishlab chiqish qoidalari

Vakolatli PR strategiyasini ishlab chiqish ko'p bosqichlardan iborat uzoq va mashaqqatli jarayon – tayyorlash, amalga oshirish, samaradorlikni baholash.

Boshlash uchun strategiyaning maqsadlari va tushunchalarini aniqlash muhimdir. Ushbu bosqichda kompaniya yoki brendning zaif va kuchli tomonlari ro'yxatini tuzish, kompaniyaning strategik maqsadlarini, qaysi yo'nalishlarda rivojlanishini aniqlashtirish muhimdir. Ushbu maqsadlar asosida PR strategiyasini yaratish kerak.

Ikkinchi muhim bosqich-raqobatchilarni o'rganish. PR - da, ularning xatolarini hisobga olgan holda, ulardan farq qilish muhimdir. Bozor kon'yunkturasini doimiy tahlil qilish reklamada yangi kanallarni topishga, shuningdek, mavjud infopodlarni o'z foydasiga ishlatishga imkon beradi.

Shuni yodda tutish kerakki, sizning strategiyangiz bo'lishi kerak mijozlar auditoriyasiga yo'naltirilgan. Shuning uchun kompaniyaning harakatlari va xabarlari mijozlarning umidlari va afzalliklariga mos kelishi uchun uni o'rganish kerak.

Shuningdek, CA ma'lumotlari asosida kompaniyaning joylashuvi shakllantiriladi. Agar siz allaqachon marketing strategiyasidan foydalanayotgan bo'lsangiz va u samarali bo'lsa, unda joylashishni aniqlash masalasida siz unga e'tibor qaratishingiz mumkin. Biroq, PRning asosiy vazifasi jamoatchilikning kengroq auditoriyasiga e'tibor qaratish ekanligini unutmang va bu ishda hisobga olinishi kerak.

PR-dagi strategiya auditoriya uchun asosiy xabarga ega bo'lishi kerak. Bu sodda va tushunarli bo'lishi kerak, bu kompaniyaning mijozlari bilan baham ko'rmoqchi bo'lgan qadriyatlarini aks ettiradi.

PR strategiyasini ishlab chiqish qoidalari

PR strategiyasining muhim elementi o'zaro ta'sir kanallarini tanlash va buning uchun ishlatiladigan vositalardir. Ularning tanlovi to'g'ridan-to'g'ri belgilangan maqsadlarga bog'liq va agar jamoatchilik bilan har tomonlama hamkorlik qilish imkoniyati mavjud bo'lsa, kanallardan biri bilan cheklanib qolish tavsiya etilmaydi.

Barkamol strategiya uchun kompleks yondashuv va izchillik muhimdir va bu ko'pincha moliyaviy vositaga bog'liq. Vazifa-bu butun rejalashtirilgan kampaniyaning muvaffaqiyatsiz bo'lishini anglatadigan yo'lning bir qismida mablag ' tugashi mumkin bo'lgan vaziyatdan qochish uchun PR byudjetini aniq rejalashtirish.

PR uchun aniq reja muhimdir. Faoliyat sohasi va vazifalariga qarab, u bir oy yoki chorak uchun ham, bir yil yoki bir necha yil uchun ham tuzilishi mumkin. Rejalashtirilgan barcha tadbirlar, shu jumladan kutilgan natijalar va mablag ' ajratilishi muhimdir.

Shuni unutmangki, har qanday, hatto eng benuqson reja ham muvaffaqiyatsiz bo'lishi mumkin. Bunday holda, strategiyada inqirozli vaziyatlarda ko'riladigan chora-tadbirlar ro'yxatini belgilash muhimdir. PR strategiyasi har doim bir qadam oldinda bo'lishga imkon beradi – brend haqidagi salbiy ma'lumotlarga, raqobatchilarning harakatlariga tezda javob berish, ularning qadamlarini oldindan bilish.

Strategiya nafaqat kompaniya uchun ma'lum bir davr rejasi bo'lishi kerak, balki natijalarni kuzatish imkoniyatini ham taqdim etishi kerak. Natijada, biznes yangi muammolarga tezda javob beradi, kerak bo'lganda strategiyani tuzatadi.

Prdagi umumiy xatolar

PR strategiyasini ishlab chiqish va amalga oshirish keng qamrovli yondashuvdir. Bu marketing strategiyasi bilan chambarchas bog'liq va ulardagi maqsadlar bir-biriga mos kelishi muhimdir.

Agar kompaniya faoliyati to'g'risida noto'g'ri yoki to'liq bo'lmagan ma'lumotlardan foydalanilsa, strategiya foyda keltirmaydi. Bu tanlangan faoliyat kerakli natijaga olib kelmasligiga va ularga qo'yilgan mablag ' behuda ketishiga olib keladi.

Strategiyada qo'yilgan vazifalarga erishish va o'lchash mumkin bo'lishi kerak. Agar strategiyada erishib bo'lmaydigan natijalar maqsad sifatida belgilangan bo'lsa, unda ular ustida ishlash aniq natijalarga olib kelmaydi, ammo ajratilgan byudjetdan mablag'lar sarflanadi.

Asosiysi, malakali xodimlar. Agar siz PR strategiyasini to'g'ri ishlab chiqsangiz, lekin uni amalga oshirishga qodir inson salohiyatiga ega bo'lmasangiz, kompaniya kerakli natijalarga erisha olmaydi.



Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.