18 Aprel 2025

Qo'ng'iroqlarni kuzatish tizimlari

Qo'ng'iroq qilish telefon rejimida qoldirilgan arizalar bo'yicha marketing faoliyati samaradorligi to'g'risidagi ma'lumotlarni kuzatishga yordam beradi. Uning yordami bilan siz qaysi oflayn reklama mijozni kompaniyaga olib kelganini va internetdagi reklama orqali ishlagan bannerni va hatto reklamadagi asosiy so'rovlarni tahlil qilishingiz mumkin. Biz maqolamizda qo'ng'iroqni kuzatish xizmati qanday ishlashini, statik va dinamik o'rtasidagi farqni, metrikani qanday ulash va sozlashni aytib beramiz.

Qo'ng'iroqni kuzatish - bu nima?

Aksariyat kompaniyalar reklama kampaniyalarining samaradorligi uchun uchidan uchigacha tahlillardan foydalanadilar. Bu sizga har bir reklamani tahlil qilib, marketing investitsiyalarining samaradorligini baholashga imkon beradi. Shunga qaramay, bunday vosita, agar maqsadli harakat kompaniyaga telefon qo'ng'irog'i orqali amalga oshirilsa, reklama samaradorligi to'g'risida tasavvur bermaydi.

Qo'ng'iroqni kuzatish ishining mohiyati asbob nomiga xosdir, chunki u "qo'ng'iroqni kuzatish"deb tarjima qilinadi. Qo'ng'iroqlarni kuzatishni uchidan uchigacha tahlilga o'rnatish va integratsiya qilish mijozni kompaniyaga qo'ng'iroq qilishga undagan reklama faoliyati nima ekanligini aniqlashga imkon beradi.

Qaysi reklama kanallaridan foydalanishingiz muhim emas. Kolltracking yordamida siz onlayn reklama samaradorligini ham, oflayn rejimda ham-gazeta va jurnallarda, televidenie yoki radioda, ko'cha reklama taxtalarini baholashning oson usulini olasiz.

Qo'ng'iroqni kuzatishni nima uchun sozlash kerak? Reklama samaradorligi haqida to'liq tasavvurga ega bo'lish. U bilan kuzatib boring:

  • Qo'ng'iroqni kuzatish veb-saytda telefon orqali murojaat qilishda berilgan buyurtmalarni qayd etadi;
  • Qo'ng'iroqlarni kuzatish oflayn reklama orqali qo'ng'iroqlar samaradorligini kuzatishning eng yaxshi usuli hisoblanadi.

Qo'ng'iroqlar ma'lum bir kanalga bog'langan telefon raqamlari asosida ishlaydi. Shunday qilib, saytda sizda bitta telefon raqami, boshqa raqam – bosma reklamada ko'rsatilgan. Shu tarzda har bir raqam uchun siz ma'lumotlarni olishingiz mumkin.

Statik va dinamik qo'ng'iroqlarni kuzatish

Qo'ng'iroqni kuzatishning ikkita asosiy turi mavjud. Agar turli xil kanallarda reklama qilish uchun turli xil telefon raqamlari ishlatilsa, ularning samaradorligini statik bilan aniqlash oson.

Bunday holda, har bir reklama kampaniyasi o'z telefon raqamiga ega. Tizim avtomatik ravishda qaysi biri samaraliroq ekanligini ko'rsatadi.

Statik va dinamik qo'ng'iroqlarni kuzatish

Ikkinchi foydalanish holati-turli xil e'lonlar mijozlarni veb-saytga olib boradi, u erda ular nafaqat onlayn buyurtma berish, balki kompaniyada ovozli qo'ng'iroqdan foydalanish imkoniyatiga ega bo'ladilar. Bunday holda, dinamik qo'ng'iroqni kuzatish yordam beradi. Reklamaga qarab, mijozlar sizning kompaniyangiz veb-saytida turli xil aloqa raqamlarini ko'rishadi.

Shunday qilib, kompaniya mijozlar qaysi reklamalardan kelganligini avtomatik ravishda tahlil qila oladi.

Qo'ng'iroqni kuzatishning statik versiyasi har qanday oflayn reklama kanali-reklama taxtalari, radio, televidenie, bosma mahsulotlar yoki ommaviy axborot vositalari uchun samarali bo'ladi. Onlayn reklama samaradorligini baholash uchun-dinamik ishlatiladi.

Olingan ma'lumotlarni qanday tahlil qilish kerak

Qo'ng'iroqni kuzatishdan foydalanishning asosiy vazifasi marketing kampaniyalari va faoliyati samaradorligini baholashdir. Agar siz targ'ibotda forum yoki ko'rgazmada ishtirok etishdan foydalansangiz ham, siz qo'ng'iroq qilgan potentsial mijozlarning tahlillari asosida ta'sirni baholashingiz mumkin.

Qo'ng'iroqni kuzatishdan foydalanish zarurati ko'plab mijozlar ovozli aloqadan foydalanishni afzal ko'rishlari bilan bog'liq. Onlayn buyurtma berish yoki maslahat olish qanchalik qulay bo'lmasin, ba'zi mijozlar qo'ng'iroqni tanlaydilar.

Tahlil tizimida, qo'ng'iroqni kuzatish ulanganda, mijozlar qaysi kanallardan kelganligi, qancha buyurtma berilganligi, o'rtacha chekning qiymati, foyda va reklama xarajatlari ko'rsatiladi. Natijada, marketing bo'limi qaysi reklama turlari samarali ekanligini va qaysi birini rad etish kerakligini aniqlay oladi yoki ular uchun strategiyani to'g'rilaydi.

Qo'ng'iroqni kuzatish - qanday ma'lumotlar kuzatiladi?

Qo'ng'iroqni kuzatish sozlamalari ma'lumotlarni bir qator o'lchovlar bo'yicha tahlil qilishga imkon beradi. Keling, asosiylarini ajratib ko'rsataylik.

Call-tracking tizimining narxi

Qo'ng'iroqlar soni: metrik nafaqat mijozlar sizga qanchalik tez – tez qo'ng'iroq qilishlarini ko'rsatadi, balki olingan ma'lumotlarni-qo'ng'iroq vaqtini, mavsumiy omillarni va boshqalarni tahlil qilishga imkon beradi.

Qo'ng'iroqlar davomiyligi: ma'lumotlar parametr sizga qaysi marketing reklamalari samarali ekanligini baholashga imkon beradi, chunki qisqa qo'ng'iroqlar maqsadsiz auditoriya ko'rsatkichidir va bunday qo'ng'iroqlar bitimlarga olib kelmaydi.

Vaqt va geolokatsiya: qo'ng'iroqni kuzatish yordamida siz qaysi joyda oflayn reklamalarni joylashtirish eng samarali ekanligini yoki qaysi vaqt oralig'ida-onlayn reklama qilishni tahlil qilishingiz mumkin.

Ochilish sahifalarini baholash: ma'lumotlar qaysi sahifalardan ko'proq qo'ng'iroqlar kelishini va qaysi biri qayta ko'rib chiqishni talab qilishini yoki umuman samarasiz ekanligini aniqlashga imkon beradi.

Onlayn reklama kalitlarini baholash: qaysi asosiy so'rovlar uchun reklama kampaniyasi samaradorlikni ko'rsatadi va qaysi biri natija bermaydi.

Qo'ng'iroqni kuzatish tizimini tanlash

Agar siz qo'ng'iroqni kuzatish tizimini ulashingiz kerak bo'lsa, birinchi navbatda, ko'pchilik ko'pincha narxni olishadi, ammo bepul foydalanish imkoniyati yo'qligini tushunish muhimdir. Ushbu tizim nafaqat sozlash va tahlil qilish uchun moduldan, balki raqam fondidan ham foydalanishni o'z ichiga oladi. Samarali foydalanish uchun nafaqat marketing samaradorligini baholash uchun bir nechta raqamlardan foydalanish, balki bitta sig'imdan raqamlardan foydalanish ham muhimdir – ular bir-biridan minimal darajada farq qiladi.

Biroq, har qanday qo'ng'iroqni kuzatish xizmati bepul sinovdan o'tkazilishi mumkin. Tanlashda nimalarga e'tibor berish kerak?

  • Tanlash mumkin bo'lgan raqamlar - xizmat qo'ng'iroqlarni kuzatishni sozlash uchun bepul raqamlarni o'z ichiga olgan raqamlarni tanlashni taklif qilishi kerak;
  • Kompaniya foydalanadigan metrikalar va CRM – Yandex metrics, Bitrix24, amoCRM bilan qo'ng'iroqni kuzatishni birlashtirish imkoniyati;
  • Tizimni tanlashda qo'llab-quvvatlash va o'qitish muhim parametrlardir;
  • Suhbatlarni yozib olish-ushbu funktsiyaning mavjudligi chuqurroq tahlillarni olish imkonini beradi.

Mavjud funktsiyalarni baholash uchun bir nechta xizmatlarni taqqoslashni tavsiya qiladi. To'g'ri qaror qabul qilib, talab qilinmagan funktsiyalar uchun ortiqcha pul to'lamaslik uchun eng maqbulini tanlashingiz mumkin.



Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.