30 Noyabr 2025

Nutqli tijorat biznes uchun trendga aylanmoqda

Har qanday kompaniyaning zamonaviy mijozlari uzoq kutish va o'zaro aloqalarni maksimal darajada soddalashtirishga hojat qoldirmasdan, o'z so'rovlariga tegishli javoblarni olishni xohlashadi. Shuning uchun, mutaxassislarning fikriga ko'ra, suhbat savdosi ham savdo, ham mijozlar auditoriyasiga xizmat ko'rsatishda yangi tendentsiyaga aylanmoqda.

Shuning uchun O'zbekistonda tobora ko'proq kompaniyalar mijozlar bilan to'g'ridan-to'g'ri muloqot qilishni afzal ko'rishmoqda. Buning uchun raqamli marketing mashhur messenjerlardan foydalanadi.

Ushbu turdagi mijozlar bilan aloqa turli sohalardagi biznesga auditoriya bilan ishonchli munosabatlarni o'rnatishga, shuningdek xizmat ko'rsatish va sotishda yondashuvni iloji boricha shaxsiylashtirishga imkon beradi.

Mutaxassislarning fikriga ko'ra, o'zaro munosabatlarning ushbu varianti nafaqat kompaniyalarni, balki mijozlar auditoriyasini ham qiziqtiradi. Buning uchun nafaqat messenjerlar orqali to'g'ridan-to'g'ri aloqa, balki tobora ommalashib borayotgan va samarali chatbotlar yordamida ham foydalaniladi.

Sotish va xizmat ko'rsatishda shaxsiylashtirilgan yondashuv imkon qadar tezroq biznes natijalarini beradi. Suhbat savdosi manfaatdor mijozlar auditoriyasini saqlab qolish narxini pasaytiradi, yanada samarali marketing faoliyati orqali daromadlarni oshiradi.



Savollaringiz bormi? Bizga yozing!
Ismni kiriting (2 ta belgidan ortiq).
Iltimos, aloqa raqamingizni kiriting.
Elektron pochtangizni kiriting.
Matn kiriting.
Majburiy maydon.